Chat med vores kundecenter

Har du spørgsmål til dine forsikringer, er du velkommen til at chatte med os.

Start chat

Bemærk: Ønsker du at anmelde en skade eller har du spørgsmål til igangværende skader, skal du i stedet kontakte vores Skadeafdeling.

  • Hurtig kontakt

    Få hjælp og svar på dine spørgsmål med det samme.

  • Tilfredse kunder

    9 ud af 10 kunder, som har haft en skade, giver os topkarakter for hurtig skadeshåndtering.

  • Påvirker ikke evt. rabat

    Du får stadig den rabat, du måtte se online, selvom du chatter med os samtidig.

- Så kan du nemt og hurtigt få svar fra vores Kundecenter over chat.

Kundecenteret har åbent:
Man-tordag: 8.00-18.00
Fredag: 8.00-16.00

Du kan altid anmelde skader online og ved akutte skader, der kræver øjeblikkelig handling, hjælper vi ligeledes hele døgnet på telefon 70 12 12 12 – tast 1.

Hvad kan jeg chatte med Kundecenteret om?

Som udgangspunkt er vi klar til at chatte med dig, men det er ikke alle samtaler, der egner sig lige godt til chat – hvis emnet er meget omfattende, er telefonen en bedre løsning.

Hvis vi føler, at vi bedre kan rådgive dig over telefonen frem for chat, vil vi meget gerne ringe dig op i stedet, når det passer dig.


Hvad kan jeg ikke chatte med Kundecenteret om?

Kundecenteret kan ikke hjælpe dig med skadesspørgsmål – her skal du i stedet have fat i Skadeafdelingen.