Anmeld skade på rejsen eller afbestil

Her kan du anmelde din rejseskade.

Vi guider dig igennem.

Ring 70 12 12 12 for hjælp

Sådan anmelder du

  1. Hav oplysningerne klar (dato for hændelsen, information om af-/hjemrejse, omfang mv.).
  2. Anmeld skaden online til os her.

    Mastercard/Visa-kunde? Anmeld skaden her.
  3. Gem evt. billeder af dokumentation (lægeregning, rejsebilletter, Property Irregularity Report (PIR)) mv.
  4. Grundet ekstraordinær travlhed vil du blive kontaktet inden for 3 uger vedrørende det videre forløb  

Detaljeret procedure omkring brug af rejseforsikring

Hvilke oplysninger vi har brug for, afhænger af, hvilken type af skade du vil anmelde. Herunder kan du vælge dit område om læse mere.

Få hurtig udbetaling af erstatning med rejseforsikring

Vi har gjort det nemt og hurtigt for dig at få din erstatning udbetalt.

Du får pengene på din Nemkonto så hurtigt som muligt, så du kan fokusere på din rejse.

Læs om NemKonto

Har du brug for hjælp på rejsen?

Ring til os døgnet rundt.

Det vigtigste er, at du prøver at få et overblik over skaden og begrænse den, så godt du kan.​​​​​​​​

Ring døgnet rundt på 70 12 12 12