Anmeld skade på rejsen eller afbestil
Her kan du anmelde din rejseskade.
Vi guider dig igennem.
Sådan anmelder du
- Hav oplysningerne klar (dato for hændelsen, information om af-/hjemrejse, omfang mv.).
- Anmeld skaden online til os her.
Mastercard/Visa-kunde? Anmeld skaden her. - Gem evt. billeder af dokumentation (lægeregning, rejsebilletter, Property Irregularity Report (PIR)) mv.
- Grundet ekstraordinær travlhed vil du blive kontaktet inden for 3 uger vedrørende det videre forløb
Detaljeret procedure omkring brug af rejseforsikring
Hvilke oplysninger vi har brug for, afhænger af, hvilken type af skade du vil anmelde. Herunder kan du vælge dit område om læse mere.
Få hurtig udbetaling af erstatning med rejseforsikring
Vi har gjort det nemt og hurtigt for dig at få din erstatning udbetalt.
Du får pengene på din Nemkonto så hurtigt som muligt, så du kan fokusere på din rejse.
Har du brug for hjælp på rejsen?
Ring til os døgnet rundt.
Det vigtigste er, at du prøver at få et overblik over skaden og begrænse den, så godt du kan.