Faktura og betaling

Papirfri faktura og automatisk betaling

Du vælger selv, hvordan du vil modtage og betale dine fakturaer. Vi anbefaler en papirfri løsning, hvor du kan tilgå dine fakturaer såvel som dine øvrige forsikringsdokumenter gennem Mine sider Erhverv.

Desuden anbefaler vi, at du tilmelder dine erhvervsforsikringer Betalingsservice.

  • Dine forsikringer betales til tiden
  • Miljøet skånes for unødvendigt papirforbrug
  • Virksomheden slipper for betalingsgebyrer
  • Du kan koncentrere dig om dit arbejde
Med en automatisk betalingsløsning kan du fokusere på din forretning.
  1. Vælg betalingstermin Du vælger selv, om du vil betale dine fakturaer årligt, halvårligt, kvartalsmæssigt eller månedligt. Du kan vælge den løsning, der matcher din virksomhed bedst.
  2. Tilmeld Betalingsservice Med Betalingsservice sker dine betalinger helt automatisk og altid til tiden, og du slipper for unødvendige gebyrer. På den måde kan du fokusere på det, der er vigtigt for din virksomhed.
  3. Få adgang til Mine sider Erhverv Når du anmoder om adgang til Mine sider Erhverv, kan du samtidigt vælge en papirfri løsning. Dine fakturaer og øvrige forsikringsdokumenter er let tilgængelige online, og du skåner samtidigt miljøet.

Håndter dine fakturaer online

På Mine sider Erhverv finder du al relevant information om virksomhedens forsikringer inklusiv virksomhedens fakturaer.

Du finder blandt andet din betalingsplan, som viser, hvor mange penge, der bliver trukket ved hver betaling, hvornår fristen er, og hvilken forsikring betalingen gælder.

Gå til Mine sider Erhverv

Ofte stillede spørgsmål

Kan vi hjælpe dig?

På denne side har vi besvaret de oftest stillede spørgsmål om faktura og betaling. Desuden kan du altid finde overblikket over dine fakturaer på Mine sider Erhverv.

Hvis du har flere spørgsmål, kan du kontakte kundeservice.

Kontakt kundeservice